'

"Otur i spel, tur i kärlek och jag trillar in i folkmassan på stadens nöjesfält. En grön kanin gör mig sällskap när 6 årsverksamheten är på studiebesök och vi konkurerar om stjärnvinsten när lyckohjulet snurrar runt. Garanterad njutning vid fiskedammen men Lisebergs playboy torskade när vi höll på som två kaniner, bar gärning.

Spräng mig, spräng mig i tusen bitar då livskvaliten är undermåttlig och 24karats guld kring min hals rostar till den fuktiga luften som blir när du och jag är i samma rum.

Orden han viskar klingar klart i mina öron och gyttja blir till blänkande brillianter där han går. För den som kan få obrännbart material att självantända utav en blick besitter makten att med ett hejdå strypa livsnödvändiga hjärtslag.

Vi somnar, vi vaknar, vi dansar vals med pistolsmynningen mot tinningen och adrenalinet pumpas ut i varje ven. Inga konstigheter utan endast ett oslagbart bländande leende och han kysser mig som han aldrig tidigare kysst mig, han kysser som om det vore sista gången.

Min älskling, skulle jag ej se dig mer i detta livet lovar jag att vänta på dig i vårat nästa. Men kom inte försent, nej kom inte försent."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0