.

som alla andra storbloggare skyller jag min dåliga uppdatering på någon töntig hacker (som jag btw ska stämma).
nä men allvar, jag har faktiskt jobbat. och imorgon ska jag fortsätta mitt slaveri in the middle of bokskogen hos min mormor för att sen rida snel hest. snel är den kanske inte men det är en häst i alla fall. eller ja, knappt en häst. skulle nog hellre kalla henne för en vålnad. ni vet en sån där stor svart flygande sak som finns i sagan om ringen. det ska bli kul i alla fall. det som är mindre kul är att jag ska upp klockan 7 så nu MÅSTE jag sova. störigt att jag inte längre kan somna om jag är ensam. jävligt störigt.

jag kedjeröker och hoppas jag svimmar av för hög nikotinhalt istället. nu går jag & bruce och lägger oss.

ps, godnatt-grogg, funkar det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0