.

ibland är det precis som om vi fortfarande går i högstadiet. dagarna är fyllda av skitsnack och drama. när 1 problem är löst så kommer det något nytt. och även när man "löst" problemet så fortsätter folk ändå snacka skit. det är ungefär som att leva i one tree hill. fast där snackar dom i alla fall inte skit om varandra. ellen sa uttrycket off limits till mig innan idag. mitt i prick. folk förstår inte vart vissa gränser går, folk förstår inte att man inte kan kliva rakt över andra människor bara för man själv ska verka så jävla gullig och perfekt. alla älskar dig på ytan, men ingen (understrykes gärna) älskar dig på riktigt. är det verkligen så man vill ha det? det var helt okej att vara elaka mot varandra när man var 15. då var alla elaka jävlar vilket gjorde det mer accepterat. flera år senare and here we are. ingenting har förändrats, och jag är så jävla trött på det. shape up för helvete, visa lite uppskattning och ge varandra bekräftelse istället. man kan självklart inte vara buddiebuddie med alla men seriöst, det är dags att växa upp nu. det är dags.

ikväll dränker vi sorgerna i sprit. hörde jag skål?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0