.

om det är någonting som jag verkligen hatar så är det människor som inte kan passa tider. det spelar ingen roll om det är något viktigt som ska hända eller inte. efter 1 år på mitt kukiga jobb så har jag insett att araber är usla på klockan. jag vet inte om dom glömmer bort tiden eller vad fan problemet är. jag har diskuterat detta med min stammis Björn (som dessutom är typ bästis med min chef) och han säger också att alla araber han känner eller har något planerat med ALLTID är sena. idag blev jag så arg när ingen kom och bytte av mig klockan 10 så jag ringde hem till chefen som satt och firade ramadan. säger man firade? skit samma. han tyckte jag störde ramadan. helt ärligt, ser det ut som att jag bryr mig ett skit om ramadan? nä, exakt.

Kommentarer
Postat av: Anonym hehe

Hahahah älskling kom till mig när dom säger att du borde fasta och bära huckle!!!!!!

2010-08-17 @ 13:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0