.

jag har 1 sak jag vill göra innan jag dör. de flesta har en lång lista på vad de vill se, uppleva och göra. jag har 1 enda sak. jag vill se alkaline trio spela. jag har varit stammis på deras hemsida flera år för att se ifall de kommer någonstans som är relativt nära till malmö. givetvis spelar dom i princip bara i USA. Nu ska de tydligen till Reading och biljetterna är såklart slutsålda. tydligen ska det finnas någon sida där det fortfarande finns biljetter kvar men det är inte direkt gratis att köpa. Mamma(jag vet att du läser detta, sneaky som fan), vill du snälla sponsra festivalbiljett och flygbiljett? möjligtvis ett tält också. risken att jag går in i en mycket djup depression är hög annars. deppig dotter är ingenting du kommer uppskatta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0