.

kapten röd igår var helt fantastisk. hela jävla dagen och kvällen var fantastisk och slutade med hamburgare från snabbt & gott, morgan och super mario. bättre än så kan det fan inte bli. skulle egentligen sett johnossi och hästbandet men jag stannade hemma och skruvade ihop möbler istället (samlar vuxenpoäng). imorgon hittar ni mig svettandes i kassan på time och på torsdag hittar ni mig (förhoppningsvis aspackad) tillsammans med en lika packad emilia på malmöfestivalen igen. vi ska dreggla på salem. japp. på fredag lämnar jag malmö för utgång och kräftskiva i halmstad. hörde jag skål eller?

bilder har jag snott från emilia.




och avslutningsvis, så här jävla lycklig var jag trots ösregn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0