.

sämsta uppdateringen i know. veckan har i alla fall varit awesome och jag har tagit massa bilder på artisterna men som alla iphoneägare vet så suger kvaliteten. känns inte ens lönt att lägga upp dom. det har i alla fall varit en jävla massa sprit och en jävla massa bra band. i fredags åkte jag upp till sophie i halmstad (<3). utgång med underbart folk i en underbar stad. kvällen innefattade sprit, idolbild med kenza, dans (sinnes), fyllekäk och skitsnack. på lördagen var vi bakfulla men lunchade i stan innan vi tog bussen till Krogsered (?). kräftskiva (jag åt tacos och inser nu hur jävla bra jag är på paranteser) med asballa människor och ytterligare sjuka mängder sprit. idag har vi plockat svamp i skogen innan vi åkte till ullared. med andra ord så har jag verkligen varit bonde idag. känns bra. ingen sprit på minst en vecka har vi bestämt och imorgon slutar jag röka. jag tänkte lägga upp de få bilder jag har tagit under helgen men morgan är på väg så no time nu. kanske imorgon. cha cha bloggen.

Kommentarer
Postat av: sophie

åååh. komkomkom snart hit igen! halmstad är tråkigt utan dig!

2010-09-03 @ 17:41:17
URL: http://newmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0