spel på den jävla rubriken.

idag är det lördag och alla (!) mina vänner super sig redlösa ikväll. min mamma har lyckats övertala mig att stanna hemma och passa hunden ikväll. kan ju säga att det känns ganska surt nu när alla ringer och är peppade och berättar vart dom ska osv. kan kanske också berätta att man inte kan lämna min hund ensam i 5 min utan att hon skäller, gnäller och ylar så grannarna klagar. en riktig katastrofhund så att säga. jag roar mig med gamla bilder som jag inte sett sen dom togs. dom äldsta är från 8an vilket innebär att jag var 15? eller hur gammal är man i 8an? skratta om ni vill, det gjorde jag också.

Jag och Vicky
 

Jag och min första pojkvän tränar inför balen


Mogen hemmagjord drinkpinne


Jag och mette på kvällens kamel


Jag och Mette i lumpen


Badassbaby


Fest på gatan i Bflo



Spritresa till Turkiet



Cool fjortis i fats keps på Linné


Avslutningsvis; en bild när jag våldtar statyn utanför stadsbiblioteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0