allt sånt är en hemlighet

såg precis att mitt förra inlägg var inlägg nummer 100. hur ska vi fira detta nu då?
jag ska i allafall gå och lägga mig med en alldeles för stark grogg och titta på sex and the city.


innan idag var det en kille som ringde mig och ville träffas (jag hade ingen aning om vem fan det var). jag frågade hur fasen han hade fått mitt nummer. det visade sig att han hade ringt till mitt jobb och tagit reda på vad jag hette. sen hade han försökt hitta mig på eniro men det gick inte så bra så han hade ringt tillbaka till mitt jobb och bett om mitt nummer. ska det vara smickrande eller bara sjukt jävla creepy? han hade dessutom letat upp mig på facebook för att se om jag skrivit mitt nummer där. tji fick han va.

kedjerökning, grogg och sex and the city nu. jag klagar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0