gästisbloggis fråån zööötiiiizzzzzzz <3

cha cha bloggen!

ellenfrånfjällen här aka flickvännen *blink-blink* <3<3<3<3<3<3<3

lalalalalalalallalalalalalalalallalalalalalallalalalalalalalalalalalalallalalalalallalalalalalalalalala lelele lala! fint va? jag sjunger sjukt bra, tänkte bara berätta det för linas 8 unika läsare efter midnatt. fettcoolt (läs fett lame) hehehe lina rättar, hon HAR mer än 8 läsare. (fetlögn)

okej, lite serri snack här nurå,
jag har precis kommit hem från öland, och jag luktar verkligen kottar och gräs. (vaddå, lina tänder på det!?) det har regnat, så vi har spelat fettmkt spel. Jag ÄLSKAR verkligen spel, det är awesome, men något som verkligen är urtråkigt är monopol. då har jag fan hellre sex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0