.

min dag började förjävligt. jag hatar byggarbetare och jag hatar att dom borrar i allt. ett tag trodde jag att dom stod med den citytunnelborren och borrade INNE i mitt rum. fast det gjorde dom ju inte. sen vart det jobb i 7 timmar och jag trodde jag skulle avlida där också. ett litet råd till mina framtida arbetsgivare; ge aldrig (ALDRIG) mig en praktikant. jag hatar dom och jag vill inte ens se dom. min mamma kom i allafall och hämtade mig så jag slapp ta bussen hem, det gjorde mig lite gladare. när jag sen kom hem så fick jag mat och då blev jag ännu gladare. nu har jag badat och allt som hör till det och chillar i sängen. tror jag ska spela swords and sandals i väntan på mannen. han har jobbat idag (duktig) och ni ska få se en bild snart (lovar). cpsöt mihi.

hajdåe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0