.

detta inlägg är till sophie (för hon klagar och gnäller att jag inte uppdaterar så ofta). nu ska du få se vad jag har gjort igår, idag och vad jag ska göra ikväll. kul va?

igår jobbade jag till 9 inklusive föreläsning sen hängde jag med morgan. vi kollade på lars winnerbäcks dokumentärfilm och jag var lyckligare än någonsin. se bild nedan.

idag öppnade jag cafet klockan 11 och hade sällskap av morgan hela dagen (ja, vi kanske är lite tofflar.) vi hade vilda diskussioner med shereen och dzeneta om muslimska giftermål och jag hade fetesvårt att förstå att det verkligen går till på så sjuka sätt ibland. sen åkte jag hem. och nu ska jag precis ta tag i mina garderober och rensa och städa. skoj. skitskoj.

men soffepoffe, vi ses om en vecka <3 partyparty i nya lägenheten wie.



och jag lovar jag ska försöka (!) hålla dig mer uppdaterad.

Kommentarer
Postat av: sophie

duktig kikka. åh saknar dig. Halmstad suger, jag är bara irreterad HELA tiden.. fyfan. alla är idioter vill mest supa skallen av mig. men väntar tills du är här så super vi skallen av oss tillsammans! snuttiplutt. OM EN VECKA ÄR DU TYP PÅ TÅGET NU! <3<3<33<3333

2010-10-29 @ 15:47:36
URL: http://newmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0