.

efter min helvetesdag igår så har jag träningsvärk så jag tänker spendera kvällen i min säng. med godis. såklart. igår var vi uppe klockan 7 och var hos min mormor i bokskogen halv 8. tanken var att vi skulle rida men efter 20 minuter på hästen insåg jag att det inte är speciellt bra att slänga upp morgan på henne. häst från helvetet skulle man kunna säga. steppa, takta i sidled, slänga med huvudet och bara vara allmänt dampig. förklaring; brunst. och jag hatar när hestar brunstar. kåt jävel är hon och omöjlig att rida på. tänk själv hur det är att vara villig som fan och så vill någon att du ska arbeta. naaajje. efter "ridningen" skulle vi till ängelholm för vetrinär besiktning för att sen sälja hästen. jag fick springa (kuta!) fram och tillbaka i ett jävla ridhus hur många gånger som helst och ni som känner mig vet att jag inte (!!) springer. det var jobbigt. och jag blev lökig. jag var inte hemma förrän 11 och idag har jag fetaste träningsvärken. godnatt. kanske inte godnatt redan, men typ. jag kommer säkerligen skriva mer sen när jag har blivit rastlös och känner att livet suger. livet kommer förmodligen suga ikväll. SAR VI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0