.

jag och morgan (förövrigt världens bästa pojkvän) sitter och krökar på min balkong. livet leker.

idag har jag varit på släktkalas i klågerup. trodde jag skulle kräka innan jag åkte dit men det gick bra, fick svingod mat och alla vet att jag älskar mat. så är det. att träffa pojkvännens släkt första gången är jävligt läskigt men när släkten är så chill och trevlig som morgans så är det bara skoj. tips till alla som ska träffa släkten första gången; ta en shot innan så kommer det kännas bättre. mycket bättre.

nu ska vi till snabbt & gott och handla mer cigg.

btw, jag har tvingat morgan att lyssna på alkaline trio och läsa deras texter. jag har aldrig mått såhär bra. alkaline trio är kärlek. morgan också visserligen. hjäääääääärta.

Kommentarer
Postat av: sophie

ååååh baby. miss you like hell!!!!!!!!!!!!!!!du mogge o flong får komma snart <3

2010-09-12 @ 03:36:14
URL: http://newmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0