.

längesen, i know. senaste tiden har jag jobbat. yeey. var på släktkalas i lördags, det var så roligt så min morfar somnade. bild kommer sen i promise. just nu är jag på jobbet (ovanligt?) slutar om 1½ timme. jävlar vad jag ska powernapa då.

btw, jag söker kunder. du behöver inte vara social, eller tycka det är roligt att träffa folk. bara du har ett ansikte så är du välkommen! ibland kommer jag på mig själv sitta och prata med en ananas och det känns aningen deppigt så snälla kom hit och besök mig. Bergsgatan nr ?. vet faktiskt inte vilket nummer men det ligger brevid time som i sin tur ligger mitt emot kb. på tal om kb, var där i fredags efter flera månaders tystnad. folk snackar skit. säger att kb suger och att det bara är fjortisar och babbar där. ikke sa nikke. det var awesome musik, skönt folk och underbart dansgolv som vanligt. ville bara få det sagt. så nu återgår mitt liv till det vanliga. Kb rutin på fredagar! sweet.

fy fan vad flummigt inlägg, ber om ursäkt för det. nu ska jag jubba haj.

Kommentarer
Postat av: sophie

5tycker du ska köra rutin på hstad istället :)näta vecka kör vi moon med bröderna franzen :D

2010-09-30 @ 09:40:26
URL: http://newmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0