.

igår såg vi the human centipede. påminn mig att aldrig (ALDRIG!) se den filmen igen. en riktigt feelbad film och jag vill aldrig må så dåligt igen. vidare till en roligare sak; playstation fungerade!!! som den spelnörd jag är så satt jag och morgan hela kvällen igår och spelade (coolt). dock har jag blivit sjuk så jag sitter just nu på jobbet och plågar mig igenom denna dagen. imorgon är jag sjukanmäld och ska spendera dagen i sängen med san andreas!

martin var här nyss och höll mig sällskap men jag har fortfarande flera timmar kvar. ska lätt titta på lilla sjöjungfrun. och ni ska få se en sjukt snygg bild på mig. mettes smeknamn "finalina" håller fan inte längre. enjoy va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0