DAG 29 - DET HÄR SKA JAG BLI NÄR JAG BLIR STOR

det första jag drömde om att bli när jag var liten var flygvärdinna och den drömmen höll i sig i hur många år som helst. jag har aldrig varit flygrädd och min mammas dåvarande pojkväns syster var flygvärdinna. jag var väl alltid lite imponerad av henne. (kommer även ihåg att hon hade en sån silvrig dunjacka som robyn hade. robyn var en av mina idoler och jag ville alltid ha en sån jacka. idag tackar jag mamma för att hon aldrig köpte en sån till mig)
flygvärdinnedrömmen dog när jag en dag insåg att jag är fruktansvärt rädd för att flyga. jag flyger ALDRIG utan någon att hålla i handen och oftast gråter jag samtidigt som planet startat. jag ersatte den drömmen med polisdrömmen istället. jag ville verkligen bli ridande polis och det vill jag fortfarande. jag hade älskat att gå till jobbet om jag visste att jag var ridande polis. synd bara att jag inte är biffig nog att komma in på polisskolan. inte det minsta hardcore heller och jag hatar allt som har med kriminalitet att göra. minsta lilla slagsmål så springer jag åt andra hållet och jag hade aldrig klarat av att gå imellan. inte ens med häst.

Kommentarer
Postat av: SOPHIE DEN BÄSTA I VÄRLDEN

jag vill också bli ridande polis!!! <3

2011-04-06 @ 18:34:13
URL: http://newmonkey.blogg.se/
Postat av: lina ännu bättre!!!

vi kan bli det tillsammans <3

2011-04-06 @ 20:19:15
URL: http://linaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0