.

efter så många år av trygghet är jag nu där. där jag aldrig ville komma. där jag aldrig trodde att jag skulle behöva komma. ett vägskäl. men den ena vägen är avstängd. äkta vänskap varar föralltid.
det är inte jag som har stängt av den vägen. det är du. jag gjorde allt för att hålla den öppen men du stängde den på samma lilla tid som det tar att skicka ett sms. återigen var det jag som sträckte ut min hand efter en period av total tystnad. dum som jag är så trodde jag att alla våra minnen, skratt & tårar var värda mer. äkta vänskap varar föralltid. jag hade tydligen fel. du raderade mig från ditt liv så fort så att det skrämde mig. betydde jag ingenting? alla dina ord var tydligen bullshit. att jag var det finaste du hade var också bullshit. du bytte ut det. du bytte ut det mot någonting som jag bara kan hoppas är värt det. men vad är egentligen värt mer än så många års vänskap? så många minnen. ingenting, i mina ögon. äkta vänskap varar föralltid. jag hoppas du är lycklig. jag hoppas du finner ro i dig själv. jag hoppas livet lever upp till dina förväntningar. jag hoppas du hittar vänner som finns för dig i vått & torrt. äkta vänskap varar föralltid. jag hade gett mitt liv för dig. jag hade sålt min själ för dig.
.
.
äkta vänskap varar föralltid. den som sa det är en idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0