DAG 5 - VAD ÄR KÄRLEK?

sjukt brett ämne men jag får väl försöka. kärlek för mig är fjärilar i magen. det brukar gå några veckor innan fjärilarna dör men dom finns fortfarande kvar hos mig. kanske inte lika ofta som i början av ett förhållande när dom kommer så fort man får ett sms men jag är så jävla glad att dom kommer tillbaka ibland. nyfikenheten på en annan person, pirret i magen och känslan av att man blir knäsvag. spontanköp av blommor, resturangbesök eller något annat mysigt. det är verkligen kärlek för mig.

nummer 2 på min kärleks-lista är utan tvekan musik. jag minns första gången jag blev kär i en låt. madam me med alkaline trio. visst hade jag älskat vissa artister innan men alkaline trio tog det hela till en helt ny nivå. jag sov med musik, vaknade med musik och spenderade hela dagar med att bara lyssna, analysera och njuta. alkaline trio är helt klart också kärlek. jag ska ladda upp en awesome spotifylista till er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är kärlek? du är kärlek

2011-02-22 @ 16:47:00
Postat av: MORGAN SKREV DET

2011-02-22 @ 17:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0