DAG 6 - OM DET HÄR VORE MIN SISTA DAG

om det här vore min sista dag skulle jag tvingat ner sophie från halmstad. tvingat hem emilia från amsterdam och sen samlat ihop alla mina nära & kära till en mysig förmiddagsfika. sen hade jag tagit mig ut till min mormor och ridit en lång runda i skogen. sen hem igen och spenderat resterande tid av dagen & natten i sängen tillsammans med min pojkvän. degat ihop oss totalt en sista gång. jag hade haft musik på varenda minut, jag hade rökt alldeles för mycket och jag hade berättat för alla hur mycket jag älskar dom. jag vet att vissa tjatar om att råna en bank och sticka till thailand eller diverse land men jag skulle inte vilja lägga mina sista timmar på ett flygplan. i helvete heller. jag skulle ta vara på varenda minut. RIP LINA.

Kommentarer
Postat av: sophie

du skulle nog inte behöva tvinga mig, skulle kommit direkt <3

2011-02-22 @ 18:33:58
URL: http://newmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0