DAG 7 - MINA VÄNNER

jesus kors vart ska jag börja? jag orkar inte berätta om bästisarna på dagis och sånt trams. inte heller om min mamma och min pojkvän även om dom står mig jävligt nära också. dom är inte samma sorts vänner. ni som inte är nämnda på denna listan, jag älskar er också men om jag ska skriva om alla så kommer det aldrig ta slut.

Anna - min älskade anna. min bästis sen flera år tillbaka. vi kan gå varandra på nerverna ena sekunden och älska varandra nästa. jag tror hon känner mig bättre än jag känner mig själv faktiskt. vi har så himla många minnen tillsammans och jag skulle inte bytt bort henne mot alla pengar i världen.

Ellen - fina fina ellen. relativt ny vänskap men hon har redan tagit mig med storm. hon är den jag kan berätta allt för, och även den första jag ringer om något speciellt har hänt. vi diskuterade häromkvällen att man har olika relationer till alla sina vänner och det stämmer absolut. min och ellens relation är något jag värdesätter högt. en finare människa får man leta efter.

Sophie - åh vart ska jag börja. också en relativt ny vänskap men när vi ses så spenderar vi dygn efter dygn tillsammans. hon bor i halmstad och därför ses vi inte så ofta tyvärr men jag tänker på henne mycket ändå. vi träffades genom min pappa som känner hennes pappa och man kan väl säga att vi klickade direkt. sophie är en tjej som jag nog aldrig kan tröttna på. me love you!

Feliciah - tjejen jag är uppväxt med som har gått igenom saker som jag inte önskar min värsta fiende ens. att se henne ta sig igenom allt och vara så stark har fått mig att tro att ingenting kan döda en. det här är den vännen jag har som jag beundrar mest. ett hjärta av guld trots allt skit och en fantastisk personlighet. jag har inte ett enda ont ord att säga om henne. i mina ögon är hon perfekt! jag blir tårögd bara jag tänker på henne.

Emilia - vi har varit "bekanta" ganska länge men det är inte förrän senaste året som vi verkligen lärt känna varandra. om man kan bli kär i en kompis så är det henne jag är kär i. så olika men ändå så lika. vi kan sitta och prata i flera timmar om ingenting och ändå blir det inte tråkigt. känner just nu starkt hat mot amsterdam eftersom det är där hon befinner sig och inte här med mig men vi håller kontakten uppe via skype. tacka gudarna för skype!

Patrik - mitt lilla hjärta. vi har känt varandra flera år och ibland går det flera dagar utan att vi pratar med varandra men det känns ändå likadant när vi väl ses. jag önskar att alla har en "bästis" som är kille, ibland är det jävligt skönt att slippa få synpunkter ur en tjejs perspektiv. måste nog säga att patrik är den jag har roligast med. vi är också jävligt lika och lika barn leka bäst.

Oliver - min andra halva. tillsammans är han & jag oslagbara oavsett vad vi gör. samma åsikter och vi fungerar precis likadant. jag är stolt över oliver, han är så jävla bra!


Kommentarer
Postat av: annisen

du är fin min fina bästis också. älskar dig!!

2011-02-23 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0