DAG 8 - FAVORITSAKER

jag trodde jag skulle ha grymt mycket att skriva här men när jag tänker efter är mina favoriter inget materiellt. vissa saker såklart men det mesta är faktiskt inte det.

min absoluta favorit är väl egentligen min iphone. inte för att kunna ringa, smsa eller ha en kalender vart jag än går utan för att all min musik finns där. jag går ingenstans utan min telefon.

min dator är också en jävligt fin sak. den toppar också listan utan tvekan. vad är vi utan teknologi?

mitt playstation. det är fan kärlek. och morgans wii. GTA och supermario är helt klart favoritsaker!

min älskade säng, den hade jag fan inte kunnat leva utan. sen finns det nog inte mycket mer. faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0