DAG 1 - PRESENTATION AV MIG SJÄLV

Japp, då var det dags. Presentation av mig själv, vet dock inte alls var jag ska börja. Får väl börja med namnet.

Lina Karlsson heter jag. Född som Jaqueline men det gick fetbort när jag fick välja själv. 20 år gammal (21 om 17 dagar. grattis till mig & anna). De flesta känner väl egentligen mig som linafettcool när jag tänker efter. Bor i slottsstaden med min käre mor. Dock är jag på väg ut ur boet och satsar stenhårt på sambolivet. Arbetslös, rökare, hästnörd. Fan vad glamouröst! Annars då,... jag vet inte. vi kör kort fakta istället.


Jag lever för musik, utan musik känns livet meningslöst.
Jag sover för mycket.
Jag älskar djur (pinsamt mycket faktiskt).
Jag kan leva på cocacola.
Jag har många smeknamn såsom storken, svinalina, meskedunk, elfel och linalee.
Jag hatar allt som har med romantik att göra (dont get me wrong, alla gillar väl en ros då & då eller ett spontant resturangbesök men den som provar att fira 2 månader med mig eller vill ha stearinljus och lugn bakgrudsmusik till middagen får en fet smäll).
Jag är en tvspelsnörd. Supermario på wii eller hederligt GTA är det bästa jag vet.
Innan kunde jag aldrig tänka mig att skippa vodkan och utekvällen för en lugn hemmakväll. Nu när jag "funnit kärleken" (så fint sagt. naaw) så kan jag verkligen uppskatta en hemmakväll. Även på en fredag.

Frågor på det?

Här är jag och min son på semester i somras.


Jag skojade bara, jag har ingen son. Vill helst inte ha en heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0