.

om det är någonting jag hatar så är det snåla människor. visst att man ska ha tillbaka det man lånar ut osv, och visst att man ska betala tillbaka självmant utan att "utlånaren" ska behöva tjata. men ibland uppstår problem. banker har stängt, internetbanken är tillfälligt nere, man har tappat sitt kort, kortet är skimmat, det tar flera dagar innan pengarna kommer in osv osv. tålamod är vad som krävs då. förståelse. medlidande. sura miner, hotsms/samtal och liknande hjälper fan ingenting till. det gör det egentligen bara värre i slutändan. den personen vars kort är stulet eller liknande har förmodligen redan ångest att pengarna inte kommer in som dom ska. därför, just därför, förstår jag inte varför det ska vara så jävla svårt att låta det gå ett par dagar och se vad som händer. okej om man är helt helt helt pank och verkligen behöver ha tillbaka dom hundralapparna, då förstår jag. men om man redan har pengar så det räcker och blir över och egentligen inte behöver pengarna nu direkt så förstår jag fan inte vad problemet är.
mina fingrar gör ont, jag är arg & besviken.
over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0