.

har spenderat dagen i löddeköpinge i diverse butiker. tidig morgon men mysig dag. sovit en stund och nyss ätit middag. står i valet och kvalet om jag ska cykla ner och handla lite godis eller om det är lika bra att skita i det. känner för att träna men icke! på grund av min fattiga jävla hosta. det får bli imorgon istället. imorgon ska jag förmodligen luncha med oliver, få besked från vetrinären, hänga med lisa/anna och sen morgan. bra dag med andra ord. på torsdag är det sjöbo marknad (känns lite svedala) och i helgen är det poolhäng hos lisa & en avskedsfest. 3 veckor till turkiet btw. låt mig uppdatera er:

Kommentarer
Postat av: Gossanfoto

Det där ser ju inte helt fel ut! :D

2011-07-13 @ 01:28:16
URL: http://gossanfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0