.

idag har jag hjälpt mormor att inventera/rensa deras föredetta förråd och jag har nog aldrig sett så mycket musbajs på samma ställe. åkte till stan med morgan, träffade lisa, drack kaffe hos tessan, shoppade lite, matade småsmåsmå fåglar (som lisa tyckte var fula, störd?). åkte hem och åt pannkakor med mamma och nu ligger jag totaldöd i sängen. ska försöka sova tidigt då vi bokat bord på jensens imorgon för lunch. najs. just det, ska byta i doddes bur också. konichiwa.
idag har jag hjälpt mormor att inventera/rensa deras föredetta förråd och jag har nog aldrig sett så mycket musbajs på samma ställe. åkte till stan med morgan, träffade lisa, drack kaffe hos tessan, shoppade lite, matade småsmåsmå fåglar (som lisa tyckte var fula, störd?). åkte hem och åt pannkakor med mamma och nu ligger jag totaldöd i sängen. ska försöka sova tidigt då vi bokat bord på jensens imorgon för lunch. najs. just det, ska byta i doddes bur också. konichiwa.
jag hittade en gammal bild på min morfar från när han var ung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0