DAG 10 - BLOGGFAVORITER

jag pallar inte skriva ett helt jävla stycke om varje blogg jag läser så det får bli en lista. INTE i ordning för hur pass ofta jag läser eller hur road jag blir.

1. kenzas.se - behövs förklaring?
2. newmonkey.blogg.se - sophie, fina sophie
3. blogg.annahertzman.se - anna hertzmans blogg. humor och sveriges stjärnskott
4. nattstad.se/olgaisabelle - finare texter får man leta efter
5. kissies.se - underhållning
6. stureplan.se/bloggar/michaela

sen händer det att jag läser andras också, när jag känner för det eller har ork. då blir det oftast fjortisbloggare från sthlm. det finner jag roande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

min blogg är så intressant verkligen :D hihi DUU E BÄST<3

2011-03-01 @ 19:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0