DAG 15 - MINA DRÖMMAR

jag var och fikade med några vänner i västra hamnen idag och då diskuterade vi lite om drömmar. jag insåg att jag inte har samma behov som de flesta har att åka runt och se hela världen och tågluffa osv. visst hade det varit asroligt att ha sett hela världen och jag tackar aldrig nej till en resa men det är inte direkt mitt mål med livet. mina mål är snarare mer psykiskt. jag vill förbli frisk i huvudet, jag vill lära mig att folk inte är så jävla snälla och fina som de utger sig att vara. jag vill hitta mig själv på det sättet som jag visserligen tror är omöjligt för en människa att göra och jag vill trivas med vardagen även om den inte är guld och gröna skogar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0