DAG 16 - EFTER DÖDEN

det här har jag och mina vänner också diskuterat många gånger. vad händer egentligen efter man dör? jag tror att när man dör så dör man verkligen. man återföds inte och man kommer inte heller till himmelriket eller helvetet. jag tror dock att själen lämnar en och blir "fri" så att säga men that's it. om det är så att man återföds om och om igen så blir jag livrädd. det är alldeles för avancerat för mig och jag vill inte få det jag gjort i detta livet i nacken sen i nästa liv. självklart ska man få vad man förtjänar men då ska man också få det i detta livet vi lever nu. om jag återföds som en katt tillexempel eller en kvinna någon annanstans så vill inte jag straffas för att den själen jag fick utlottad har betett sig illa i sitt förra liv. så nej, jag vägrar tro på återfödelse. man ruttnar och blir maskmat. det är enklast så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA NÅN JÄVLA GÅNG!

2011-03-15 @ 22:06:43
Postat av: Anonym

PRECIS!

2011-03-16 @ 15:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0