DAG 17 - BARNDOMSMINNE

mitt allra första minne jag har är ute hos min mormor när hon bodde i vintrie. vi var i hennes stall och hon sätter upp mig på en häst. jag minns inte hur gammal jag var men jag minns känslan. obeskrivligt faktiskt. jag minns knappt någonting från när jag var sådär superliten, inte nu när jag ska skriva om det i alla fall. det är helt stilla i huvudet. ett annat barndomsminne jag har är från höllviken. jag, tim och felicia om jag inte minns helt fel lekte i vattnet med en sån stor uppblåsbar grön krokodil. jag tror vi hade en gummibåt också.

intresseklubben antecknar!

nu sticker jag iväg och jobbar, yeeey!


Kommentarer
Postat av: sophie

jobbar? var?

KOM NÄSTA HELG <3

2011-03-16 @ 19:47:41
URL: http://newmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0