DAG 20 - MINA FÖREBILDER

oj jag har många förebilder. kanske ingen som jag skulle vilja byta liv med men många jag ser upp till. min mamma är helt klart en av dom. jag tror inte det finns en starkare människa än henne. nej, det tror jag fan inte. min mormor likaså. fina kvinnor det där. samtliga medlemmar i alkaline trio ser jag också upp till. anna hertzman, lars winnerbäck, kapten röd osv osv osv. kan hålla på i evigheter. men dom sistnämnda kanske är mer idoler. fast visserligen förebilder också. alla som vågar öppna sina hjärtan för alla (märk väl ALLA) tycker jag man ska se upp till.

min fina vän ellen är också en av mina förebilder. finare människa får man leta efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0