DAG 21 - MINA DÅLIGA SIDOR

min största dåliga sida är att jag lätt blir arg. och när jag väl blivit arg så kan det utan problem övergå till rasande och till sist gråtfärdig av frustration. en liten skitsak kan göra mig så fruktansvärt pissed off om jag råkar vara lite grinig den dagen medans jag annars kan ta samma lilla skitsak med en nypa salt. dom som drabbas mest av detta är mina närmsta vänner men framförallt min mamma och min pojkvän. varför är det så att man blir extra arg på dom man bryr sig mest om? jag kan förstå att man blir mer sårad när det är någon som man bryr sig om som gör en ledsen men när det verkligen är en skitsak så är det ändå sina närmsta som får ta smällen. så är det för mig i alla fall.

en annan dålig sida hos mig är att jag ibland är riktigt blind för vissa saker. det kan vara allt möjligt men en återkommande sak är alla lesbiska. av någon anledning så raggar dom på mig och jag fattar aldrig att dom är lesbiska så jag tycker det är skittrevligt och jätteroligt. fram till att anna (alltid anna) kommer fram till mig och får banka in i mitt huvud att dom raggar, inte bara är trevliga. med blind menar jag också att jag inte ser folks skitsnack, vilket ofta, nästan alltid, resulterar i att jag blir besviken på den människan. "nya" bekantskaper kan snacka skit i timmar om dom vill men jag inser inte att det verkligen är skitsnack. tills det en dag går upp för mig. och då har mina fina tankar om den människan gått över till besvikenhet. ännu en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0