DAG 22 - DET HÄR UPPRÖR MIG

ojojoj.

where to begin?

jag kan ju börja med allt det här vanliga som upprör alla, som djurmisshandel, pedofiler, våldtäktsmän osv. alla knows the story. men något annat som gör mig fruktansvärt upprörd är att livet är så grymt orättvist. goda människor drabbas av så hemska saker. ibland vill jag bara lägga mig ner och dö när jag tänker på det. fina människor får cancer, blir misshandlade, lurade, deras nära & kära dör vid alldeles för tidig ålder och jag vet inte om jag vill vara en del av denna planeten ibland. jag kan verkligen tycka att vissa människor förtjänar att känna lite olycka ibland. till exempel då våldtäktsmän osv. varför är det aldrig dom som drabbas av cancer eller liknande? nänä, dom är 100% friska. fysiskt i alla fall.

för att vara ännu gnälligare så måste jag även säga att brist på respekt upprör mig enormt mycket också. människor som avbryter, blandar sig när dom egentligen inte borde och även människor som aldrig kan passa tider eller hålla löften. för vissa betyder det där med tider ingenting medans för mig betyder det riktigt mycket. 1 gång är ingen gång, 2 gånger är helt okej och om man skulle råka vara 5 minuter sen några gånger är ingenting jag bryr mig om. men när det är återkommande missar av tiden och det handlar om timmar istället för minuter kan jag bli riktigt grinig vilket många av mina vänner vet (hej ellen!!). det är ingenting som får mig att tacka för mig och säga adjö men jävlar vad jag kan bli irriterad. det är nog för att jag alltid är i tid själv. oftast är jag dessutom 10 minuter tidig bara för att vara på den säkra sidan. jävlar vad jag babblar. ni som läser detta tycker förmodligen att jag är riktigt efterbliven men CAREFACE?!??! skoja. lite i alla fall.


Kommentarer
Postat av: the retard - again.

återigen ingen smickrande besktivning av stackars mig, men okej. denna köper jag. OCH FÖRLÅT! ska gå på elchocksbehandling OCH hyptnos för att bli kvitt denna ovana.

2011-03-22 @ 21:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0