DAG 24 - DET HÄR FÅR MIG ATT GRÅTA

ja, som vi redan diskuterat innan så kan det mesta få mig att gråta. i alla fall när jag är bakfull. extreme home makeover, föräldrarfällan, you name it. när jag däremot inte är bakfull så är det svårt att få mig att gråta. lisas bok fick mig att gråta, innan det var det mammas besked om cancer som fick mig att gråta och innan dess kan jag inte ens komma ihåg sist jag grät. jag önskar dock att jag kunde gråta oftare. vissa säger att det är bra terapi. så kan anna ligga och klappa mig hela natten så får jag gråta i hennes knä (INTERNT heheh)

nä men allvar. det där med att gråta är inte riktigt något jag är bekväm med. få utvalda är välkomna att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0