DAG 28 - SAKER JAG SAKNAR

jag saknar moonbeam, min ängel till häst. jag saknar honom så hemskt mycket. ibland får jag till och med ont i hjärtat. hittade våra gamla ridsaker på vinden för några veckor sen och blev totalt nostalgisk. jag saknar honom. något annat jag saknar är emilia. så in i helvete. och sophie. mina fina.

och i dagens läge saknar jag också en dusch. vi totalrenoverar och har därför varken badkar eller dusch. fattar ni hur jobbigt det är att varenda jävla dag behöva åka hem till någon annan och duscha? man känner sig inte sneaky heller. jo det gör man.

Kommentarer
Postat av: SOPHIE DEN BÄSTA I VÄRLDEN

haha underbart

jag saknar dig

kom hit nu. jag har dusch! hehehe.........

2011-03-30 @ 19:01:56
URL: http://newmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0