.

jag har by the way precis varit och hämtat ut världens mest perfekta byxdress på posten! önskar att den var en storlek mindre så jag kunde ha den på fredag men ikke. jag ska snart ringa agneta så kanske hon kan sy i den. hoppas hoppas.

för att berätta lite om helgen;

i fredags var vi hos ellen och spelade spel och drack berusningsdrycker. sen vidare till kb.
i lördags ringde sophie från halmstad och berättade att hon kommer på besök så jag fick begrava bakiskänslan och börja dricka igen. den kvällen slutade också på kb. och det var utan tvekan den roligaste kvällen på kb någonsin. NÅGONSIN!!!!!!!!!!! så hela söndagen låg jag i sängen med dubbla bakfyllor och tyckte sjukt synd om mig själv.

men nu är det tisdag och vi taggar för fredag igen! tjejmiddag, poängjakt, min födelsedag & kb! det kan ju inte misslyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0