.

ingen förstår hur irriterande det är att inte ha en dusch. många förstår säkert att det är fett jobbigt men jag kan berätta för er att det är mycket mycket mycket värre än så. jag tror jag lokaliserar ett rep och sen går och hänger mig uppe på vinden någonstans.

annars har det varit en bra dag, bättre om jag varit ledig dock men man ska inte klaga. jobb imorgon också sen är jag fri fri fri! på fredag firar vi ellen med en riktig karatefylla (dock inte som i lördags) och på lördag ska jag fan ha den jävla jägargrytan. som jag längtat!

nu ska jag äta nötter och kolla på greys anatomy. eller kanske spela lite mario. vem vet..? fortfarande inte lisa ekdahl.

ps, jag saknar sophie! och emilia! död åt andra ställen än malmö

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag saknar dig mer, så försök komma upp nästa helg. Det skulle vara fint. Å peppa in för Håkan och inviga min balkong. Miss yooooooooou 

2011-03-17 @ 05:19:55
URL: http://newmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0