.

som den nattugglan jag är så kan jag inte sova idag heller. efter jobbet (som btw gick awesome idag) har jag haft en dejt med emilia och hennes katt. jag har kollat alldeles för många avsnitt av greys anatomy och rökt alldeles för många cigaretter. jag är fett taggad på imorgon och jag håller tummarna för sol. fredag är jag också taggad på. jag är taggad på ganska mycket. dessutom har jag lyckats övertala mamma att köpa den plattången till mig/oss som egentligen är alldeles för dyr (2200:-. läget rånet?) så nu kommer lyckans dagar. det känns verkligen så. jag är en lycklig jävel nu. detta firar vi med en cigg!

Kommentarer
Postat av: Tiniuseira

Excellent site.

2012-01-11 @ 06:53:05
URL: http://tiniuseira.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0