.

om du tror jag bryr mig när jag går nu, att mitt liv är ren misär, om du tror du styr mig då förstår du ingenting om vem jag är. för du bara ljuger om vart du var, och du börjar med ett vel. om du tror det duger för att jag ska vilja spela i ditt spel då tar du fel. och jag har förklarat tusen gånger vad det är som jag vill ha men du bara sjunger dina sånger om hur allting är så bra. tror du jag vill veta hur du känner, och vill trösta dig en gång till då tar du fel. jag trodde kanske du var den som jag saknat så, ett helt perfekt exemplar, en kärlek ämnad för få, men dina sidor var två och en var illa nog. jag tror jag börjar förstå, nu vet jag din metod. om du tror att jag bryr mig, om du tror att du styr mig, om du tror att det vi två har är bra, om du tror att du duger när du bara ljuger, om du tror att det är vad jag vill ha. ja då tar du fel.
du tar fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0