.

Dagens humör: Fantastiskt bra.
Dagens klagomål: Att solen försvann så fort.
Dagens skönaste: Musiken på jobb, vi ersatte rihanna med foo fighters.
Dagens saknad: Lisa, hon åker idag och kommer vara borta i 6 dagar. Så länge har vi aldrig varit utan varandra
Dagens outfit: Shorts, Ghostbusters-hoodie, osminkad och boll på huvudet. Fräsh med andra ord.
Dagens pepp: Ooh, vart ska jag börja. Foo fighters 21 juni, Peace & Love, Halmstad, Turkiet m.m.
Dagens sötaste: Min kusin i Gbg (7 år gammal) som jag inte pratat med på flera år ringde innan för att säga hej och kolla läget. Jag snyftade fram att jag saknar henne. Hon är världens sötaste och jag blir mer och mer barnkär för varje dag som går.
Dagens ånghäst: Att jag blir mer och mer barnkär för varje dag som går.

Kommentarer
Postat av: sophie

inga jävla ungar Lina <3

2011-05-31 @ 19:46:24
URL: http://newmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0