.

Gårdagen. 
 
Så jävla bra kväll. Vi började med pizza & redbull/vodka. Tog tåget till Kph och hade ingen aning om vart vi skulle. Frågade oss fram och hamnade på en buss som tog oss långt bort från civilisationen. Promenerade en bit och fick till sist syn på ett svart nerklottrat hus. Givetvis var det dit vi skulle. Entrén var ett skjul, folk hade med sig egen sprit in, dom sålde vodka/cola för 20 spänn och små pojkar sprang runt och servade folket. Folk hade med sig sina hundar i handväskan, klädde sig i mjukisdress och nästan alla var påtända. Någon hade med sig den största jävla bongen jag någonsin sett, och 99% rullade joints på plats. Helt öppet. Framför "vakterna". 
 
Klumben & Raske Penge var grymma. Mycket bättre live än vanligt faktiskt. Inte så många som är det. Men vilken energi, aldrig sett något liknande. 
 
Efter konserten stannade vi kvar ett tag. Hade enormt ont i fötterna efter allt dansande. Vi försökte lista ut hur vi skulle ta oss hem, ingen av oss hade ju en aning om vart vi var någonstans, förstod inte språket och ingen annan kunde vägen heller. 
 
Vid halv 3 satt vi på tåget hem, efter några stopp längs ströget. Kl 3 var jag hemma och insåg att jag precis haft den sjukaste, mest älskvärda kvällen någonsin. Tillsammans med min bästa vän sen 22 år tillbaka. 
 
Förstår ni nu varför jag älskar mitt liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0