.

En av mina bästa vänner har ett ex. Deras förhållande kommer jag aldrig förstå mig på. Första gången dom träffades kallade han henne för Niggerhora. Låg och kravlade på marken, full som ett svin. 
Efter många om och men så får han henne på kroken, bjuder med henne hem till sitt "ghetto" som han så fint själv kallade det. (Han kallade sina vänner för Ghettoboysen). Han tar ner henne i källaren där han har sitt rum, pekar på ena väggen och säger stolt "det här är min snorvägg" 
 
Hon kollar på väggen, förmodligen livrädd. Väggen är bokstavligt talat FULL med snor. Behöver jag säga att hon tvingade honom att skura rent & måla om?

Det här är även samma kille som bjöd in sig själv på en avskedsfest till en kille han knappt känner, blev fullast, tog sönder mest och även sextrakasserade killens mamma. Flera gånger. 
 
Samma kille som står framför ett badkar fyllt med is & öl men säger nej tack. Han dricker nämligen hellre slattarna som resterande gäster lämnar efter sig. Han har även druckit ur en ankdam i en park. 
 
Min första tanke var ju att den här killen måste vara amazing i sängen. Tråkigt nog så var han tydligen inte det. 

Kommentarer
Postat av: En av de bästa vännerna som har ett ex

hahahahahhahahahahahahaha orkar inte

2012-07-18 @ 17:23:52
Postat av: Lina Karlsson

you know I love you! hahahaha

2012-07-18 @ 22:51:45
URL: http://linaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0