.

Människorna som älskar väggtexter blir fler & fler. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Alternativt kräka. Att sätta ett citat på väggen ÄR INTE SNYGGT! Gärna ska väggen vara vit, texten vara grå/svart, kursiv & skrivstil. Över sängen eller vid soffan. Självklart måste citatet vara djupt och meningsfullt, gärna om evig kärlek eller liknande klyscha. "When we are together, we are strong" Helt ärligt? Kan du inte vara stark ensam? Då behöver du nog söka professionell hjälp. Dels för det mentala men du borde också anlita en inredningsarkitekt som kan tala om för dig att DET INTE ÄR SNYGGT MED VÄGGCITAT! Varenda jävel har liknande i sina hem, det är inte speciellt överhuvudtaget längre. Det ser bara så jävla tacky ut. 
 
Än så länge har jag bara sett ett enda väggcitat jag gillar. "One does not simply walk in..." över köksdörren. Ascoolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0