.

Kom precis hem från jobbet, satte mig på balkongen med X antal skvallertidningar men fastnade istället för grannarnas diskussion. Två tjejer, ca 25 år gamla pratar om fotboll varpå den ena säger att hon försöker tvinga sig själv att älska fotboll. Den andra tjejen frågar såklart varför och får till svar: "Jo..asså..ehm..Björn säger att han kommer lämna mig om jag inte kollar på fotbollen med honom..." Den andra tjejen skrattar så att hon nästan inte kan andas och frågar om hon menar allvar. "Jaa... jag vet att det är sjukt..." Det blir tyst ett tag, sen säger den andra tjejen "nej, det är inte sjukt. Det är patetiskt. DU är patetisk!!!" sen smäller hon igen balkongdörren. 
 
Än en gång är min poäng att killar är svin. Tur att dom är fantastiska svin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0