.

Min hjärna sitter med mössan i hand och förhandlar tillsammans med levern mot mig. Dom säger; snälla inte en drink till, jag säger håll käften Organ och sitt still. Det finns inget värre än en gastande lever, hade jag kunnat hade jag donerat dig fastän jag lever. Någon nytta gör du fan inte fitta, du bara vinkar förbi allt skit som en blind polis, utan att titta vart allt skabb blir av, och din pakt gör mig till ett skabbigt vrak, i en shabbig grav någonstans djupt ner i ett bortglömt skabbigt hav. Så förbannat bra transplantationslag! Till skillnad från motionärer som lever till hundra och kostar när dom tillbringar sina sista tjugo på rygg vid ett jävla vårdbiträde. Du är played out efter fyrtiosju när ingen längre vill ha sex eller suga kuk. Du är fan played out nu, kändis okej men jävligt ful. Att någon brud skulle falla för dig är ungefär lika aktuellt som Rapport. Kallar du mig störd så kallar jag dig frisk, men är man frisk är man nörd.

Livet är en våldtagen röv i en dusch, och Gud är som Auschwitz; en jävla bluff.
Förlåt det var dumt det där sista jag sa, men det är fan synd om alla idag, alla borde fan ha tröst, men ingen skriver mitt namn på något jävla plakat. Vem ska man skylla på när man är en vit man i sina bästa år? Jag får inte ens jobb i handen och för mig finns ingen jävla ombudsman, för mig finns ingen jävla kvotering, ingen representant i någon jävla regering, inga debatter som främjar mina chanser till nått annat än transport till anstalter. Kolla, inga jävla sympatier, inga program på P3 om livet, ingen hjälp med någon jävla blankett fastän man inte fattar ett piss om det än, och eftersom jag inte har något att skylla på så har jag skaffat mig något vått att fylla på. No shit, att min lever kanske säger ifrån när den konstant tvingas agera segelbåt. Samma sak som alla alltid ignorerar, på kvällen när jag öppnar mitt hjärta som två tonårsben, till en korkad fittpublik som dricker vin och tror att ni fattar musik. Svin! Jag önskar att jag haft en jävla kanon och att alla ni bara sprängdes och dog. Jag vill inte ha ett skit av er och om någon tog illa upp av något så var det meningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0