.

har spenderat dagen i lägenheten, städat & tvättat. gråtit en skvätt för att jag måste stanna inne när det är så fint väder ute. idag hittade jag inte en burk tonfisk i tvättmaskinen.
anyway, min kära mor fyller 45 år på måndag (gammal kärring) och firas på någon lyxkryssning. helt ok present. jag har ingen aning vad jag ska köpa till henne så jag tänkte dra med någon stackare till stan på måndag innan middagen och hoppas på att den bästa presenten ever uppenbarar sig. (FINT VÄDER UPPSKATTAS!!)
nu ringer alarmet, måste ner i tvättstugan. till alla er som sitter på någon mysig uteservering alternativt super er fulla i en park någonstans; JAG ÄR AVUNDSJUK & HADE GÄRNA BYTT LIV MER ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0