Nattnöje

Är du:


1. Är du singel? 
Yee
2. Är du lycklig? Väldigt!
3. Är du uttråkad? Ja.
4. Är du ledsen? Borde jag vara det?
5. Är du italienare? Förmodligen lite
6. Är du gravid? Nixpix
7. Är du full? Nein
8. Är du en cooling? Lite för cool för mig själv till och med.
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar gifta?
 Nej. Väldigt glad för det.

 

Kärlek

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? 
Har inte alla..?
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? 
I mellanstadiet kanske.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Aarå
6. Har du haft en hemlig beundrare? 
Beundrare/Stalker. Läskig historia.
7. Är du kär? walallalalala, jag vill inte svara på denna. Fast nej, kär är jag inte.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Man ska aldrig säga aldrig. Men nej, förmodligen aldrig.

 

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Det varierar.
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund 
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll. Fast romantisk hemmakväll också. Om det är med rätt person.
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? 100% natt
10. MSN eller mobil? Åååh jag saknar Msn. Borde återta det. Fast hade ändå inte kunnat leva utan min mobil.

10 ”Har du någonsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Japp
2. Brutit ett ben? Brutit allt man kan bryta.
3. Gjort nåt du ångrar? Ja. Annars har man inte levt.
4. Hoppat Bungee Jump?  Someday
5. Ljugit för någon du tycker om? Yes
6. Ätit en hel tårta? Yes. Utan problem.
7. Gjort bort dig offentligt? Hahaha, ja. Många gånger!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej. 
9. Gråtit när ett husdjur dog? Många gånger.
10. Velat försvinna? Nej. Varför?

 

Skit

 

Vad såg du på tv sist? Family Guy
Vems blogg läste du sist? linaforpresident.blogg.se är den enda vettiga bloggen.
Vad åt du sist? Godis.
Vem pratade du med sist? Felicia
Vem ringde du sist? Patrik
Vem messade du sist? Tessan
Vad läste du sist?  Hänt Nu och Bild extra.
Vem pussade du sist? Zelda
Vem kramde du sist? Patrik
Vem bjöd du sist på något? Köpte godis och Power King till mig och Patrik


Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha.. Underbart.

2012-09-08 @ 11:13:03
URL: http://newmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0